Klachten

Bij Koncept Store hechten we grote waarde aan jouw tevredenheid en streven we ernaar om je de best mogelijke ervaring te bieden met onze producten en diensten. We begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop zaken niet helemaal naar wens verlopen. Als je een klacht hebt over ons of onze producten, staan we klaar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken.

We willen je vragen om klachten in eerste instantie aan ons kenbaar te maken via e-mail op klantenservice@konceptstore.nl. We zullen er alles aan doen om je klacht serieus te nemen en binnen redelijke termijn te behandelen.

Mocht het gebeuren dat onze inspanningen niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bieden we de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de optie om klachten aan te melden via het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Dit platform, te bereiken via http://ec.europa.eu/odr, faciliteert het oplossen van geschillen voor online aankopen zonder dat een juridische procedure noodzakelijk is.

We willen je ook op de hoogte stellen van de mogelijkheid om online geschillen op te lossen volgens Artikel 14, Paragraaf 1 van de ODR. Het platform van de Europese Commissie (http://ec.europa.eu/consumers/odr) dient als een hulpmiddel voor consumenten om buiten de rechtszaal om geschillen op te lossen die voortkomen uit online aankopen.

Bij Koncept Store streven we ernaar om klachten serieus en transparant af te handelen en werken we er samen met jou aan om tot passende oplossingen te komen. Jouw tevredenheid staat centraal in alles wat we doen