Verzenden en retourneren

VERZENDING & BEZORGING 

Nadat u met succes uw bestelling heeft geplaatst, zetten we een naadloos proces in werking om ervoor te zorgen dat uw gekozen items veilig en tijdig bij u aankomen. Hier is een kijkje in hoe we ervoor zorgen dat u altijd op de hoogte bent van de voortgang van uw levering:

Wij versturen onze pakketten met POSTNL of DHL: Als u op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt, kunt u uw pakketje verwachten op de eerstvolgende werkdag. Deze service is gratis vanaf een bestelling vanaf €49,-. We willen u eraan herinneren deze bezorging uitzonderingen kan bevatten voor nationale feestdagen en mogelijke vertragingen bij de vervoerder.

 

Stap 1: Bestelbevestiging

Zodra uw bestelling is ingediend en verwerkt, ontvangt u een uitgebreide bestelbevestiging via e-mail. Deze e-mail bevat alle relevante details van uw aankoop.

Stap 2: Ingepakt en Klaar voor Verzending

Ons team zorgt ervoor dat uw bestelling zorgvuldig wordt verpakt en voorbereid voor verzending. Wanneer deze fase is voltooid, ontvangt u een e-mail van onze vertrouwde vervoerder. Deze e-mail bevat een speciale link waarmee u uw bestelling kunt volgen via onze handige track & trace-service.

Stap 3: Volg Uw Levering

Met behulp van onze track & trace-service kunt u eenvoudig uw pakketje volgen terwijl het onderweg is naar uw deur. U zult altijd weten waar uw pakket zich bevindt en wanneer u het kunt verwachten. We houden u op de hoogte van de voortgang, zodat u vol vertrouwen kunt wachten op de levering.


We zijn toegewijd om uw winkelervaring zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Met onze uitgebreide bezorgopties en transparante traceerinformatie kunt u met vertrouwen uw bestelling volgen vanaf het moment van aankoop tot aan de levering aan uw deur. We kijken ernaar uit om uw dag een beetje specialer te maken met uw nieuwe aankoop!

RETOURNEREN 

Ontdek het gemak van onze retourportal, waar je moeiteloos een retouraanvraag kunt indienen. Een simpele klik stuurt je naar de pagina om je retour te regelen.

KLIK HIER OM TE RETOURNEREN

Binnen een termijn van 14 dagen kun je bij ons je online aankopen zonder enig gedoe retourneren of ruilen. Neem de tijd om de items thuis te passen, vergelijkbaar met de ervaring in een fysieke winkel. We waarderen het als je de items die je niet wilt netjes behandelt en in de originele verpakking terugstuurt. Op deze manier maken we het proces gezamenlijk eenvoudig en efficiënt!

Om ervoor te zorgen dat de geretourneerde artikelen in een verkoopbare staat bij ons arriveren, behouden we ons het recht voor om retourzendingen te weigeren of een waardevermindering in rekening te brengen als artikelen in een onverkoopbare staat verkeren.

Retouraanvragen kunnen worden afgewezen als er sprake is van:

  • Het ontbreken van originele verpakking of prijskaartjes
  • Extreem gekreukelde items in de verpakking
  • Gedragen, gebruikte of gewassen items
  • Beschadigde items of vlekken die na ontvangst zijn ontstaan
  • Items die geuren van parfum, zweet of andere gebruikssporen bevatten die wijzen op gebruik buiten nieuwstaat

Uit hygiënische overwegingen kunnen we helaas geen retour accepteren voor de volgende items. Als deze toch worden teruggestuurd, behouden we ons het recht voor om het retourpakket af te wijzen:

  • Ondergoed
  • Zwemkleding zonder hygiënestrip
  • Sieraden

Let op: Wij accepteren geen retouren via de brievenbus.

Bewaar altijd de track & trace code van de retourzending. Zonder track & trace code kunnen wij u niet verder helpen in geval van een vermiste zending. Belangrijk om te weten: Als je een actieproduct met een gratis geschenk hebt ontvangen, vergeet dan niet om het geschenk ook mee terug te sturen. Indien het gratis geschenk ontbreekt, wordt de verkoopwaarde van dit item in mindering gebracht op het retourbedrag.